SELAMAT DATANG

Thursday, March 10, 2011

Kembali setelah sekian lama menyepi...

Selamat Datang saya ucapkan kepada pengunjung budiman sekelian, sama ada yang pertama kali singgah ke sini ataupun yang telah berulang kali...

Sepuluh jemari saya susun memohon kemaafan kerana terlalu lama menyepi dari menyediakan wadah baru untuk bacaan anda. Hati memang melonjak-lonjak untuk menyediakan artikel baru, tapi kerana kesuntukan masa, mentol yang bernyala-nyala akhirnya malap dan terus terpadam.
Walaupun saya tidak aktif di Blogspot ini, tapi anda tetap boleh berhubung dengan saya di Facebook saya, seperti yang ada di sebelah kolum ini. Ada "link-link" baru yang saya sediakan untuk anda berkunjung.


Facebook adalah alat komunikasi yang sangat berkesan untuk terus berhubung dengan keluarga, teman dan kenalan anda di seluruh dunia, asalkan anda bijak melindungi maklumat peribadi anda dan menggunakan teknik yang betul. Sejauh mana kebenaran berita bahawa akan ada satu perubahan kepada Facebook pada 15 Mac ini, kita sama-sama tunggu.

Selamat Bertemu kembali di Blogspot ataupun Facebook...

No comments: