SELAMAT DATANG

Sunday, May 24, 2009

Tips menulis iklan untuk promosi produk atau servis anda

Dengan adanya kemudahan internet pelbagai peluang baru terbuka kepada kita termasuk peluang untuk menjana pendapatan tambahan di internet, memasarkan perniagaan produk atau perkhidmatan kita secara online malah untuk mencari pekerjaan secara online sekalipun. Dalam pada itu kita perlu berhati-hati dengan pelbagai tawaran pendapatan lumayan, jadi jutawan segera atau skim cepat kaya.

Tidak dinafikan bukan semua menawarkan janji palsu kerana ada antara program tersebut menawarkan cara yang sah di sisi undang-undang, kerana ia lebih kepada mengajar teknik pemasaran di internet. Semuanya terpulang kepada anda jika anda sedia untuk memberi komitment kepada cara yang dicadangkan untuk mendapat hasil yang dijanjikan. Contoh yang adalah teknik yang diperkenalkan oleh ADAM AKHIR akan memberi anda persepsi baru kepada dunia pemasaran dan perniagaan di internet jika anda masih baru tentangnya.

Berbalik kepada cerita teknik membuat iklan anda, teknik ini memang telah lama digunakan dan ia adalah sebagai panduan untuk mendapat iklan yang efektif dan berkesan yang berpotensi tinggi untuk mendapatkan pelanggan atau pembeli untuk anda. Sama ada anda ingin meletak iklan di papan tanda kompleks beli belah (shopping complex), classified ads, laman web atau laman blog anda di internet, teknik ini boleh digunakan. Jadi, bagaimana untuk membuat atau menulis iklan yang mengancam dan menarik perhatian?.

Semuanya akan terjawab jika anda berkunjung ke segmen WANG & PERNIAGAAN.
Selamat mencuba.

No comments: