SELAMAT DATANG

Monday, June 1, 2009

Seperti yang dijanjikan... hadiah untuk anda

Terlebih dahulu jutaan terima kasih diucapkan kerana anda sudi berkunjung ke laman blog saya. Perghormatan tambahan saya jika anda sering memeriksa blog saya untuk mengetahui post terbaru. apalah blog saya ini tanpa pengunjung, umpama pemuzik tanpa pendengar, umpama tv tanpa penonton...

Sebagai tanda penghargaan saya, silalah berkunjung ke setiap segmen saya di Laman Utama, kerana ada hadiah yang boleh anda muat turun di sana.

Cara untuk download:
1. Klik salah satu segmen di sebelah kiri (wang & perniagaan, alam sekitar, agama, dll)

2. Pergi ke bahagian bawah segmen tu ada gambar ebook, klik atas gambar tu dan akan dibawa ke laman yang ada ebook percuma. Kalau untuk buka laman dalam tab atau laman baru, klik butang kanan di atas gambar dan pilih "Open in new window" atau "Open in new tab"

3. Di laman tersebut ada satu atau banyak ebook. Cari link untuk download, klik butang kanan dan pilih "save target as" dan save ke dalam hard disk anda.

4. Kebanyakan ebook dalam bentuk pdf, kena ada Adobe Acrobat. Kalau bentuk zip kenalah guna winzip untuk buka file.

Semua ebook adalah percuma. Kebanyakannya adalah bahan bahasa inggeris, mungkin akan datang saya akan cuba dapatkan dalam bahasa melayu pula.

Pelbagai artikel baru telah saya sediakan. Jadi sambil memuat turun tu janganlah pula ketinggalan membaca artikel yang ada.

Selamat membaca dan memuat turun. :)

No comments: