SELAMAT DATANG

Sunday, July 26, 2009

Sepintas Lalu Di Kausar Kreatif

Salam kunjungan buat semua pembaca yang budiman,

Tanpa disedari telah hampir 3 bulan usia Laman Blog Kausar Kreatif ini, namun sambutan anda para pengunjung yang budiman dan dihormati rasanya seperti sudah bertahun lamanya.

Sepanjang pemblogan saya di sini saya ingin meminta maaf jika ada kesilapan teknik sama ada bahasa yang kurang sempurna atau ejaan dan maklumat yang kurang tepat, namun matlamat utamanya adalah memberikan alternatif baru kepada anda dalam mendapatkan maklumat di internet yang bagaikan lambakan info digital yang kadangkala mengelirukan dan membuat kita tenggelam dalam kesesakan.

Sebenarnya terlalu banyak rancangan saya untuk anda sebagai pengunjung yang setia, tetapi kadangkala masa amat mencemburui saya dan rancangan hanya tinggal satu agenda dalam organizer saya atau terpendam dalam minda. Tapi mudah-mudahan dengan kesabaran anda satu hari nanti ianya akan menjadi kenyataan juga.

Yang terbaru di Kausar Kreatif adalah ruangan mini forum yang saya gelarkan WARONG KOPI KAUSAR KREATIF yang saya adakan sebagai alternatif di samping artikel-artikel yang ada untuk anda. Anda boleh berkongsi pandangan dan maklumat dengan komuniti di Kausar Kreatif, dan jika ada rakan-rakan yang sedang online, mungkin anda boleh berborak atau berchatting bersama. Anda tak perlu register atau mendaftar, hanya perlu log in dengan Google ID anda. Jika anda ingin buatkan Google ID yang baru untuk maksud ini pun boleh juga, tambahan pula ianya percuma.

Kepada yang ingin meletakkan iklan anda di pelbagai segmen yang ada di Kausar Kreatif, anda dialu-alukan. Jika anda ingin meletak iklan percuma, boleh juga dengan bertukar-tukar link. Link anda akan diletakkan di segmen yang berkenaan.

Sebenarnya terlalu banyak artikel yang hendak saya sediakan, tetapi keadaan masa agak tidak mengizinkan dengan komitmen saya kepada pelbagai tugasan saya di luar dunia digital ini.

Kesabaran anda dalam menantikan artikel terbaru daripada saya amat saya hargai.

Di samping membaca artikel di laman saya dan berkongsi pandangan di warong kopi saya. jangan lupa berkunjung ke setiap laman-laman blog atau web lain yang saya linkkan di setiap mukasurat laman blog, laman utama dan segmen-segmen yang ada. Mungkin ada yang menepati citarasa anda di sana.

Harap-harap saya akan dapat menghasilkan artikel yang menarik dan bersesuaian dengan anda dalam masa terdekat ini.

Akhir kata, Selamat Bersantai dan Selamat Membaca... : )

1 comment:

Unknown said...

Salam,apa khabar,saya dah kembali ke blog,minta maaf menyepi lama,lama saya tak tulis di ruang komen ini.hu3o...terima kasih...